اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس
سرخط خبرها

زنگ مهر با حضور معاون رئیس جمهور در مشهد نواخته شد| بیش از ۸۰ درصد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها شاغل می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۵۴۸۳
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
زنگ مهر با حضور معاون رئیس جمهور در مشهد نواخته شد| بیش از ۸۰ درصد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها شاغل می‌شوند
همزمان با نخستین روز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و زنگ ایثار و شهادت در هنرستان فاطمه الزهرا (س) مشهد نواخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مراسم با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

اگر در درون کشوری غیر از کشور خودمان برایمان محبوب باشد، مستقل نیستیم

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه اگر در درون کشوری غیر از کشور خودمان برایمان محبوب باشد، مستقل نیستیم، گفت: اگر در درون خودمان یافتیم که کشوری غیر از کشور خودمان برایمان محبوب است، مستقل نیستیم. 

وی اظهار کرد: اولین روز مهر در استان را مهر مهدوی نام نهادیم تا سال تحصیلی را در جوار مرقد امام رضا (ع) به نام فرزند دلبندشان که همه ما برای سربازی این امام همام آماده می‌شویم آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی ما به نام شهدا و ایثار و شهادت مزین است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارند. هنرستان‌ها از مهم‌ترین اهداف برنامه تعلیم و تربیت هستند و افتخار می‌کنیم بیش از ۸۰ درصد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها بعد از تحصیل شاغل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: هدف‌گذاری وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای سطح هنرستان‌ها در توسعه متوازن رشته‌ها بعد از هدایت تحصیلی بسیار زیاد بوده و نظام به دنبال توسعه هنرستان‌ها است.

شوشتری با اشاره به اینکه معمولا وقتی به تاریخ هر کشوری نگاه می‌کنند آن را با استقلال آن کشور می‌شناسند، تصریح کرد: استقلال هر کشور توانمندی، بزرگی، ارزش و قدر ملت و مردم را می‌رساند. این کشور‌ها قبل از استقلال از کجا به استقلال رسیدند؟ قبل از آن کجا بودند؟ قبل از این مستعمره یعنی نوکر کشور دیگری بودند. شکل استعمار عوض شد، هر روز رنگ عوض کردند و خود را تطبیق دادند.

وی ادامه داد: در حال حاضر استعمار جدید استعمار بر فکر‌ها و قلب‌ها است. اگر در درون خودمان یافتیم که کشوری غیر از کشور خودمان برایمان محبوب است، مستقل نیستیم. مستقل کسی است که خودش تصمیم بگیرد و فرهنگ خود را قالب کند. جنگ، جنگ فرهنگ‌ها است و شما دانش‌آموزان در راه قالب و مسلط کردن فرهنگ ایران و اسلام بر تمام جهان قدم‌ها و گام‌ها را شروع کردید و ادامه خواهید داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->